Мої уроки
Урок у 5 класі на тему «Розв’язування
рівнянь»
Тема. Розв’язування рівнянь
Мета:
виробляти навички розв’язування рівнянь за
правилами знаходження невідомих компонентів додавання і віднімання;
формувати вміння працювати самостійно та в
парах; вдосконалювати навички усного
рахунку;
розвивати самостійність, логічне мислення,
увагу, спостережливість, вміння правильно висловлювати думку.
Тип
уроку: застосування
вмінь та навичок
Обладнання: мультимедійні засоби,
дидактичний матеріал(картки), підручник А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський М.С.
Якір «Математика 5 клас»
Хід уроку
За
допомогою рівнянь і теорем я купу розв’язав проблем .
Чосер
, англійський поет
І.
Організаційний момент
Сьогодні
у нас буде дуже цікавий урок! На ньому ми покажемо свої гарні знання та вміння.
Перш ніж розпочати урок, дізнаємося його тему, відгадавши ребус
Темою
нашого уроку є «Рівняння».
II.
Перевірка домашнього завдання.
На
минулому уроці ми з вами вже розв’язували рівняння. Яке домашнє завдання було?
(відповідь учня). Перевіримо його!
№
273 (1,2) – на дошці записують два учні
Зараз усно знайдемо де на малюнку у нас є рівняння.
Розв’язати
рівняння усно:
87
+ х = 100
75
– х = 24
у –
63 = 22
х +
2 = 98
х + 6= 5
IІІ.
Мотивація навчальної діяльності
Це другий урок цієї теми, і тому на цьому
уроці ми будемо закріплювати навички розв’язування рівнянь і розв’язувати вже
більш складні завдання. Перш
ніж розпочати, перевіримо як ви засвоїли пройдений матеріал. Проведемо
математичний диктант. Записуємо в зошитах число, класна робота.
Кожне
завдання оцінюється в 2 бали. Тому у кожного з вас є шанс отримати 10 балів.
Математичний
диктант.
1. Рівність, що містить
невідоме, значення якого треба знайти – це… (Рівняння)
2. Значення невідомого, при
знаходженні якого рівняння перетворюється на правильну числову рівність – це …
(Корінь рівняння)
3. х + 30 = 50 (х=20)
4. 3 · х = 90 (х=30)
5. 2х + 30 = 70 (х=20)
Обмінялись
зошитами з сусідом по парті. Перевіряємо відповіді.
Хто
отримав 10 балів? А хто 9? У кого вийшло 7 балів? Вчитель виставляє оцінки.
Робота в парах
Перша пара
а)
х + 72 = 119
х = 47
б)
х – 63 = 78
х = 141
Друга пара
а)
150 – х = 83
х = 67
б)
х × 77 = 154
х = 2
Третя пара
а) х : 7 = 21
х
= 147
б)
390 : х = 30
х = 13
V.
Відпрацювання математичних компетентностей
Розв’яжемо
кілька рівнянь
2х+39=81 3х=63
х=21
(32-у)·3=96 32-у=32 у=0
(х+12):2=40 х+12=80
х=68
(х+12) =15·3 х+12=45 х=33
(у-12):6=18 у-12=108
у=96
3(у-17)=63
у-17=21 у=38
Задача
У
трьох п’ятих класах учнів порівну було. Якби в кожний з них ще по три учні
прибуло. То разом у трьох класах 108 чоловік стало б. Скільки учнів в одному
класі спочатку було?
(х+3)·3=108
х+3=108:3 х+3=36 х=33
VIІІ.
Підсумки уроку. Оголошення оцінок
Що
сьогодні ми виконували на уроці?
Чи
всі зрозуміли ?
Чи було вам цікаво ?
Що
буде корисним в житті?
ІХ.
Домашнє завдання
П.
10, №275 (1,3,6), №277 (2), скласти кросворд по темі «Рівняння»
Комментарии
Отправить комментарий